Syömisen hallinta auttaa jojoiluun

Oman kevennyssuunnitelman tekeminen on hyvä lähtökohta pysyvälle painonhallinnalle. Jos ongelmasi on jatkuva painonvaihtelu eli jojoilu, on parempi lähteä liikkeelle syömisen hallinnan parantamisesta laihduttamisen sijaan. Voit hyödyntää Motivaatio-osiosta löytyvää Tavoitteena syömisen hallinta -harjoitusta oman kevennyssuunnitelmasi teossa. Näin saat tukevan pohjan ja syömisen perusrakenteen, jonka avulla jatkossa tapahtuva painon pudotuskin on pysyvä ja pitkäaikainen.

Lue lisää Oman kevennyssuunnitelman tekemisestä täältä.

Katso Riikka Turun haastattelu aiheesta täältä.

Syomisen hallinta_harjoitus.pdf
Oman kevennyssuunnitelman tekeminen on hyvä lähtökohta pysyvälle painonhallinnalle. Jos ongelmasi on jatkuva painonvaihtelu eli jojoilu, on parempi lähteä liikkeelle syömisen hallinnan parantamisesta…

Kirjoita haku ja paina Enteriä

Liity 125 000+ tilaajaamme

Liity 125 000+ tilaajaamme

Tilaa ilmainen uutiskirjeemme nyt ja saat 20% alennuksen keventäjien jäsenyydestä. Saat säännöllisesti sähköpostiisi asiantuntijatietoa, käytännön vinkkejä ja erikoistarjouksia. 

Kiitos, että tilasit Keventäjän kirjeen! Tarkista vielä sähköpostisi ja vahvista liittyminen.

Liity 125 000+ tilaajaamme

Liity 125 000+ tilaajaamme

Tilaa ilmainen uutiskirjeemme nyt ja saat 20% alennuksen keventäjien jäsenyydestä. Saat säännöllisesti sähköpostiisi asiantuntijatietoa, käytännön vinkkejä ja erikoistarjouksia. 

Kiitos, että tilasit Keventäjän kirjeen! Tarkista vielä sähköpostisi ja vahvista liittyminen.

Pin It on Pinterest