Keventäjät Kotitreeni – lajiesittelyt

Tutustu Keventäjät Kotitreenin lajivalikoimaan. Monipuolisesta tarjonnastamme löytyy jokaiselle jotakin.

Core/vatsa

  • Coretreeneissämme keskitytään keskivartalon hyvinvointiin ja vahvistamiseen kehonpainolla, tai apuvälineitä, kuten kahvakuulaa apuna käyttäen.
  • Vahva keskivartalo (eng. ”core”), eli selän ja vatsan lihakset, ovat koko kehomme keskipiste ja takaavat mm. hyvän ryhdin ja timmin vatsan.
  • Coretreenit sopivat loistavasti osaksi pidempää treeniä tai omiksi harjoitteikseen.

Pilates

  • Pilates -treeneissämme vahvistat, voimistat ja huollat kehoa.
  • Pilateksen avulla lisäät kehotietoisuuttasi ja liikkuvuuttasi, sekä yhdistät hengityksen osaksi harjoitteita.

Kehonhuolto ja liikkuvuus

  • Kehonhuolto- ja liikkuvuustreeneissämme pääset venyttelemään, rullailemaan, tai vaikkapa huoltamaan rankaa Hyvinvoiva –selkä –tunnillamme.
  • Keppijumpat ja kuminauhajumpat lisäävät liikkuvuutta ja venyttelyillämme ja taukojumpillamme saat hyvää oloa ja virkeyttä päiviisi.

Jumppa

  • Jumppamme ovat monipuolisia ja vaihtelevia. Jumpat nostavat sopivasti sykettä ja tekevät treenauksesta hauskaa.
  • Voit tehdä kuminauhajumppaa, villasukkatreeniä, tuolijumppaa, keppijumppaa tai treenata täysin ilman välineitä. Löydät valikoimistamme treenit aina viiden minuutin taukojumpasta, pidempiin, kokovartalon kuntojumppiin asti.
  • Monet jumppamme sopivat myös aloittelijoille.

Syke / HIIT

  • Haluatko tehokkaan treenin lyhyessä ajassa? Korkeamman intensiteetin Syke- ja HIIT -treenimme nostavat sykettä, saavat hien virtaamaan ja rasvan palamaan vielä pitkään harjoituksen jälkeenkin.
  • Ohjatut HIIT -tuntimme saavat sinut ylittämään itsesi joka kerta. HIIT-treenimme haastavat myös kokeneemman kuntoilijan.

Kiinteytys ja rasvanpoltto

  • Monipuoliset kiinteytys- ja rasvanpolttotreenimme ovat erinomaisia harjoitteita sinulle, joka haluat polttaa rasvaa ja kiinteyttää kehoasi.
  • Mukana sekä lyhyempiä pikatreenejä että pitkiä jumppia.
  • Mitään välineitä et välttämättä tarvitse.

Jooga

  • Jooga on hyväksi sekä keholle että mielelle. Joogaharjoitustemme kautta saat vahvemman ja liikkuvamman kehon ja rentoutat mielesi. Jooga on myös erinomaista vastapainoa muulle treenaamiselle.
  • Joogamme sopivat myös aloittelijoille, eikä sinun tarvitse olla notkea tai vahva aloittaaksesi.
  • Valikoimistamme löydät sekä kevyempää hatha-joogaa, että dynaamisempaa voimajoogaa.

Lihaskuntotreeni

  • Lihaskuntotreenimme keskittyvät kehon eri lihasryhmien vahvistamiseen ja voiman kehittämiseen. Treenaa lihaskuntoa kehonpainolla tai kahvakuula-, käsipaino- tai jumppapallotreeniemme avulla.
  • Voit tehdä koko vartalon lihaskuntotreenejä tai valita johonkin kehonosaan, kuten ylävartaloon tai pakaroihin keskittyvän treenin. Treenaa itsellesi vahva keho!

Venyttely

  • Ohjatuista venyttelyistämme löydät omat harjoitukset niin ylä- kuin alavartalonkin lihasryhmien venyttelyyn.
  • Voit palautua venyttelyidemme avulla paremmin, ja lisätä liikkuvuuttasi sekä vapautua erilaisista jumeista.
  • Pysyt venytyksissä juuri oikean ajan videoidemme avulla.

Vahva Mama

  • Vahva Mama -treenit on suunniteltu erityisesti synnyttäneille äideille. Harjoitukset tukevat monin tavoin synnytyksestä palautumista ja toipumista.
  • Vahva Mama -treeneissämme keskitytään vahvistamaan keskivartaloa ja lantionpohjan lihaksia, sekä kokonaisvaltaisesti koko kehoa.
  • Vahva Mama on erinomainen tapa aloittaa liikunta ja palata treenien pariin synnytyksen jälkeen turvallisesti. Vahva Mama –harjoitteet lisäävät monin tavoin myös äidin virkeyttä ja jaksamista.

Tilaa kotitreeni

Kokeile kotitreenejä nyt vain 7,90€/kk!

Kirjoita haku ja paina Enteriä

Liity 125 000+ tilaajaamme

Liity 125 000+ tilaajaamme

Tilaa ilmainen uutiskirjeemme nyt ja saat 20% alennuksen keventäjien jäsenyydestä. Saat säännöllisesti sähköpostiisi asiantuntijatietoa, käytännön vinkkejä ja erikoistarjouksia. 

Kiitos, että tilasit Keventäjän kirjeen! Tarkista vielä sähköpostisi ja vahvista liittyminen.

Pin It on Pinterest

Share This