Piukat reidet ja pakarat jumppapallolla – 10min VIDEO

Anna Saivosalmi
Kirjoittaja Anna Saivosalmi

Jumppapalloa on perinteisesti käytetty eniten keskivartalon treenaamiseen, mutta sen avulla voi tehdä myös tehokkaan pakara-reisi -treenin. Tässä kymmenen minuutin kotitreenissä ei paljoa aikaa kulu, mutta reidet ja pakarat saa taatusti töihin.

Alavartalon treenaamiseksi kannattaa tehdä erilaisia liikkeitä, kuten kyykkyjä ja askelkyykkyjä. Tässä treenissä jumppapallo tuo lisää haastetta ja hauskuutta liikkeisiin. Treeni kestää 10 minuutia ja voit tehdä sen yhdessä kanssani videon avulla. Jos sinulla on reilummin aikaa, tee liikkeitä vielä toinen kierros. Laita silloin vain video pyörimään uudestaan alusta. Tarvitset jumppapallon, alustan ja hieman tyhjää seinätilaa yhteen liikkeeseen.

Muista laittaa Keventäjien Vimeo-kanava seurantaan, niin et jää paitsi treenivideoista jatkossa.

Hauskoja treenejä!

<3 Anna

 

Jumppapallotreeni – tehokasta!

Seinäkyykky

Takareidet tulessa!

Bulgarialainen askelkyykky jumppapallolla

Treenin jälkeen on hyvä olo!

Vastaa

Kirjoita haku ja paina Enteriä

Liity 125 000+ tilaajaamme

Liity 125 000+ tilaajaamme

Tilaa ilmainen uutiskirjeemme nyt ja saat 20% alennuksen keventäjien jäsenyydestä. Saat säännöllisesti sähköpostiisi asiantuntijatietoa, käytännön vinkkejä ja erikoistarjouksia. 

Kiitos, että tilasit Keventäjän kirjeen! Tarkista vielä sähköpostisi ja vahvista liittyminen.

Pin It on Pinterest